Londra cu al meu copil

Ce nebunie e viata! In urma cu o luna si jumatate eram in drum spre Budapesta. De atunci si pana acum, am reusit sa ajung din nou la Londra si in Amsterdam.

Daca pana acum faceam doua calatorii mari si late pe an, de catva timp incoace, incerc sa plec o data pe luna. Mai scurt, dar mai des. Pana si cercetatorii au dovedit ca e mai sanatos sa ai mai multe vacante, chiar daca sunt mai scurte.

Aflati in drum spre Budapesta, in urma cu o luna si jumatate si…blocati in trafic fiind, am decis sa mai caut o oferta la biletele de avion. Pe principiul “niciodata nu se stie ce gasesti”, mi-a si sarit oferta in ochi: Londra, 25 eur plecarea. Tzac, caut si intoarcerea, fac niste combinatii si o gasesc: 35 eur .

“E si pacat sa nu le luam”, gandesc. 🙂 Si luate au fost!

Orarul zborurilor? Absout minunat: aterizat la Londra vineri la ora 9:00, intoarcerea in Bucuresti duminica noaptea la ora 3:00. Am preferat sa aterizez cu noaptea-n cap, castigand astfel o zi full in Londra, decat sa plec la ora 18 de acolo.

Trei zile full in Londra, cu un pusti de 9 ani dupa tine, pot fi cum vrei tu, pentru ca orasul asta e ofertant din toate punctele de vedere.

Ce-am facut noi? Am mers la muzee, la Buckingham Palace, am mancat in cartierul Chinezesc, am facut cumparaturi la magazinul Lego, am salivat la the world of M&M, am vazut papagalii prietenosi si lebedele din Hyde Park, am hranit veveritele din St. James’s Park si ne-am minunat in Science Museum.

Am stat in soare in Trafalgars Square si ne-am bucurat de numerele artistilor stradali in Covent Garden. Am trecut prin fata Operei Nationale si ne-am gandit cu bucurie ca in urma cu o seara, Angela Gheorghiu, fascinanta noastra soprana, urca pe scena si ne facea din nou mandri de ea, in Tosca. Ne-am plimbat cu metroul, cu faimosul double decker si cu autobuzul dinspre si spre aeroport.

A fost o vacanta fara fite si figuri, o vacanta in care ne-am gasit si regasit din nou. El, pe mine, mama lui tanara si putin nebuna. Eu, pe el, Serbanul meu care nu mai e mic, si care se transforma din ce in ce mai repede intr-un barbatel.

Viata e frumoasa daca alegi sa o traiesti astfel.